Wednesday, April 08, 2009

Vad gör du om 10 år?


Om ni inte märkt det, så har jag blivit väldigt förtjust i Miley Cyrus den senaste tiden. Miley date:ar förtillfället Justin Gatson (underklädesmodell) och när hon blev frågad för ett tag sedan vad hon kommer att hålla på med om tio år svarde hon:
I'll be a soccer mom - like Posh Spice! I'll be there in my heels cheering on my kids, 'Go, team, go!' But I'll have no idea what's going on.

I'd love to be a director. I also want to keep going with my music. Maybe I can write music for movies.
Så var är du om 10 år? Och vad tror jag själv? Svår fråga det där,men om 10 år är jag väl gift och har en eller 2 ungar... Scary thought...

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Experience No 1 said...

ha en bra påsk och glöm inte läsa mitt glass test

http://experienceno1.blogspot.com/2009/04/ben-jerrys-glass-test-av-experienceno1.html

Malenas värld said...

Om 10 år är jag över 30.. Så då hoppas jag vara gift (haft ett sagobröllop), ha en unge el 2, hund och eget företag. Jag hoppas ha spelat in lite filmer, lyckats med mitt mer hemliga projekt och chockat omvärlden med att släppa en galen själv biografi! ;-)

Malenas värld said...

Om 10 år är jag en BRA bit över 30.. Rättare sagt... ha ha.. ;-)