Monday, April 27, 2009

Vad gör ni med era impulsköp?


Ja, det är kanske en sjukdom, men jag ÄLSKAR att shoppa (oftast), sedan att ganska många plagg hamnar i en av garderoberna och blir liggande, tills man gör en rensning, och tycker att, njae, den här vill jag inte ha längre, antingen emd ännu tagsen på, eller typ efter att man använt saken en gång eller något.

Vad gör ni med era kläder/prylar som ni ej vill ha längre? I Sverige står jag på loppis en två gånger om året eller något sådant, man blir av med saker man ej vill ha, och får pengar samtidigt :) Har även lagt upp en del saker på Tradera nu när jag var hemma, de auktionerna tog typ slut igår, så har skickat iväg en massa mail till folk. Använder ni Tradera?

Har förresten köpt 2 scarfs från Matthew Williamson for H&M här i Österrike, den ena kan ni se på Tradera HÄR. Vet att allt tog slut typ pronto i Sverige, dock här var det inte mycket bättre. 2 scarfs fick jag med mig dock :)
Lyckades ni få med er något hem?

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Nathalie said...

Jag lyckades klicka hem påfågelklänningen via H&M internetsida. Den kommer nu i veckan så jag hoppas att den är lika fierce som jag hoppats på :)

Tylko Vicky po Polsku said...

vilken tur du hade :) de flesta fick typ bara fel i shoppen hela tiden :/