Sunday, May 10, 2009

The friday

Det började som sagt med IKEA, DEZ, Sushi, alkohol- och matinköp med Betti, Jonas och Carina.



Fortsatte i "veckan innan stil". Pyramidspel, roulette...you name it. Denna gången kom dock grannarna och klagade..whoops, vilket resulterade i att juag tog av mig mina korta byxor, satte på mig 12 centimeter klackar och så tog vi taxi (för att jag just hade klackar på mig) in till centrum. Någon gång efter midnatt.

Innan dess dock...Ja, pojkvännen var där, flickvännen dök upp 2 timmar senare, precis när jag och pojkvännen kommer ut ur Jonas stängda rum...whoops... Inte för vi gjorde något. Jonas låste först in oss där sen kom han efter 10 minuter...haha...

Hofgarten, Stadtcafé, Irish Pub, Plateau... Ingen aning när vi va hemma...Jag, Bettina och en kille till... Fast jags a till killen han kunde gå ungefär lika snabbt som vi kom till mitt rum..hahaha... I´m evil, I know. Kände inte riktigt för att vara snäll..haha... OCh jag har injget foto på honom, vet inte ens vad han hette eller nåt..haha...

Plateu var jag mest med Nico och Lacky, vi dansade på bord och så...haha... Sen var där en kompis till de också, som också går på Stams, har typ träffat honom en miljon gånger men minns aldrig vad han heter :/

Ja, ni kan jue dömma av fotona själva...jag hara legat död typ hela dagen. DEAD DEAD DEAD. Mitt huvud har gjort så ont och jag har varit spyfärdig hela tiden. Men kul var det :D










puSS,
xXxVickanxXx

10 comments:

*Anulka* said...

Kochana ja to widzę że się świetnie bawisz :):):) kurde pozazdrościć :)
Buziaczki :)

Anonymous said...

Vic, what a brillient top!!!!
Kiss, marta.

Anonymous said...

Hahah Lacky, jaki party boy ;)

Vicky M said...

jakos trzeba zyc :P

thnx Marta :), it´s a dress though :)

alice said...

der linke aufm obersten bild sieht gut aus ;)

Anonymous said...

o wow dress, so it has to be even more brillient!!!!!

Anonymous said...

where you bought that dress Vicky?
it was expensive???

Vicky M said...

no it´s a Stylebystars.com dress :)

love their dresses and they are quite cheap :)

Anonymous said...

I was sure it cost you lots of money.
Thnx for info about website.

Kiss, marta.

Anonymous said...

sometimes cheap things can be the same good or even better!!!