Wednesday, May 13, 2009

Out of control - and I so don´t need You

Eurovision, sedan pre-party, sedan Hofgarten. I tell you it was a night... Funny one :) Alla är typ döda nu, utom mig :) Har ett par jävligt snygga blåmärken på benen, ingen aning. Blev av med mina rosor på vägen någonstans. Gubben var nog glad, rosgubben asså, eftersom jag fick 3 rosor av olika personer, sen sa jag åt Fischer att köpa en åt Emi, så ännu en såld tack vare mig..haha...

Well, Emi var så bäst
E: Va fan, varför måste jag alltid ta rester efter dig?!?! Jag vill inte ha dina rester!
V: Du tycker jue han är snygg, han är inte min typ. Been there done that. Take him.
E: Ahh...ehh.. OK :D

Och jag måste lugna ner mig lite, Sperrstunde-fotona är jag något orolig för att se...haha...

Hemma runt 5 på morgonen... Dricker min soya-macchiato nu.



Kira Partyhund on Facebook.
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: