Sunday, May 31, 2009

Pencillin-kur

Jag mår inte så bra nä... Näsan är täppt och halsen gör ont, och när jag kom hem inatt från jobbet, så började jag på min pencillin-kur (som ej är pencillin, då jag är allergisk mot pencillin).

Halsen har blivit lite bättre, men förkyllningen ökar and I hate it. Emi ville till Achensee, but no way, too dead for that. Blir dock troligtvis en tur till Igls och sedan Eagles Astoria för lite food :)
Vet inte än om jag ska jobba ikväll då jag ej får tag i Johanna (what a surprice, ge? :P)


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Om du inte jobbar och kommer vara vaken efter 23.00 så SMS:a mig, jag jobbar så kan jag ringa dig då!

Nu måste här uppdateras från båda sidor!!! Och vi måste bestämma ja eller nej till Graz.

Har du skrivit brevet och skickat det än förresten? ;) Kommer jag någonsin få veta vad du tänker skriva eller skrev?

Vicky M said...

jag jobbade. fast va hemma vid midnatt, men 'r riktigt d[lig, s[ sov direkt, elelr ja skaka t'nder och vara s[ het s[ man vill d; om man nu kan kalla det sova.

har inte skrivit n[t 'n.

n'r jobbaR du n'sta g[ng?

Tasja said...

Jobbar inatt med, så samma sak idag då om du är vaken!