Monday, May 11, 2009

To the limits?

Fullt ös medvetslös... Allt eller inget... Har precis kommit hem från gymmet. 20 minuter power plate, 8km på löpbandet. Sen svimmade jag... Inte på löpbandet dock, utan först efter rollerstudion. Allt blir svart, det gör ont och sen så verkligen känner mig att det är nära.

I början när detta hände måste jag säga att jag blev rädd, första gången hände det efter ett ganska tufft power plate programm i Sverige, jag bara föll ihop. Snygg bula på huvdet blev det. Och ärligt talat så har jag varit ganska orolig sedan dess, då det hänt vid olika tillfällen.

Men jag tror att jag har fått mitt svar nu...Biggest Loser UK... En av deltagarna där svimmade cokså vid 2 tillfällen utan anledning, så de tog in henne till sjukhuset. Det visade sig att hennes blodsocker sjönk fort som attan och detta resulterade i svimmningarna. Dock fick man inte veta mer än så i programmet, så är det någon av er som vet något om detta tillstånd? D.v.s. om man nu kan kalla det tillstånd.

Jag har flera gånger lyckats låta bli att svimma när jag börjat känna detta, då jag direkt har beställt en färspressad apelsinjuice och druckit denna och tagit det lugnt en stund.
Tror ni sportdryck hjälper? Fast jag tycker jue att de är så sjukt söta, så jag blandar ut de med mer än hälften vatten :/

Ja, det heter jue vill man vara fin, får man lida pin...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: