Monday, May 04, 2009

Who is Matthew Williamson?

H&M kollektionen tog slut snabbare än portarna öppnades, om knappa 10 dagar släpps nästa del av hans kollektion för H&M och inget tyder på att det ska hänga kvar något på galgarna, när dagen är slut. Jag ska försöka shoppa hem något online, sist lyckades jag få hem scarfen (som dock inte kommit än, ska dyka upp i början av maj).


För min del måste jag säga att jag är mest intresserad av bikinina och sommarscarfen att ha på västan vill jag också ha :) Har ni några favorites?

Därtill är det en kill kollektion. Daria Werbowy är modellen på strandbilderna :)
Kommer ni springa till butiken? Slåss om sakerna eller kanske vänta tills de kommer ut på Tradera?
Ja, 14:e maj är det dags.

Be prepared... To be continued...












xoxo,
Vicky

2 comments:

AndreaLukic said...

jag gillar ganska många av sakerna. men jag gillar daria främst! hon är såååå bra modell!!!
pusssssssssssssss

Miss Attitude said...

Snygga kläder!!