Sunday, June 21, 2009

Inte helt färdiga Sommarplaner - Bas Sverige

Ja, somamren närmar sig, elelr ja den är kanske redan kommen och i Sverige har ni jue redan sommarlov, ni lyckliga. För min del börjar tentorna nästa vecka och de sista två har jag den 7:e juli. Min sommar kommer se ganska mycket annorlunda ut än tidigare år... Väldigt lite backhoppning (troligtvis, dock med denna sport och folket som jobbar där vet man aldrig, de är väldigt last minute med att höra av sig), men iaf mina planer för sommaren är väldigt backhoppningslösa.

8:e juli - Köra från IBK till Szczecin
8:e-13/14:e juli Szczecin
14-19:e juli Falsterbo Horse Show
Resten av juli Malmö ev. Göteborg
I Augusti Stockholm
19:e-25:e Augusti Zakopane SGP/Krakow

September Aten?
9-14:e September Wisla CoC
Slutet av september Polen.
Slutet av september Last Minute med Betti, Jonas, Alois, Fischer, Fiegl :)

Däremellan ska jag iväg på någon resa.
Hur blir er sommar?

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Min sommar kommer mest bestå i jobb. Men 10-12 juli är jag i Uppsala, någon mer dag/dagar i Stockholm ska jag med Lena & Ida. Hälsa på Action i Hudiksvall och Galax i Märsta ska jag också hinna med. Sen vill jag gärna 3 dagar till Göteborg också.
Troligen kommer många dagar vara så som nästa helg. Jobbar natt torsdag - sticker direkt och sätter mig på ett tåg mot Malmö (sover på tåget). Är fredag kväll-lördag fm i Helsingborg och så tar jag tåget hem på em och går direkt och jobbar natt. Sova? Får man göra där man hinner...hahaha

Men i september har jag SEMESTER.

1-14 är jag troligen i Bremen. Eller jag kommer vara i Bremen bara datumet som inte är helt fast än. Sen hoppas jag få med mig någon på en sista minuten till Kroatien också.

Olle said...

Det lät som en riktig fullspäckad planering tycker jag, men det är helt riktigt:) För mig väntar plugg i massor, så det där lät mer intressant! Aja, nu ska jag hugga in i det ialf..Btw, titta filmen från min skola, sjukt är det!
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA
Mågott

Fledermaus said...

oo visit in my cracow ;)

Kraków is beatiful ;)