Thursday, June 04, 2009

Intressantast just nu.


Jag är inget nyhetsfreak (ja, nu pratar vi inte kändisnyheter för det är intressant). Jag tycker överlag att nyheter är ganska tråkiga, rubrikerna räcker gott och väl för att jag ska vara nöjd med min info om vad som händer runt om i världen. Det finns dock nyheter som verkligen intresserar mig, allt som har med flyg att göra. Jag älskar att flyga och jag vill verkligen läsa ALLT om flygplansolyckor etc. Varför? Ingen aning, kanske så jag kan spooka mig själv när jag flyger och det blir lite turbulens eller nåt. Jag älskar att flyga förövrigt.

Men iaf, de senaste dagarna har jag varit online på Aftonblandet ständigt! Air France Flight 447 olyckan har varit prioritet 1 för mig och jag tycker fortfarande att det är jätteintressant att läsa allt som händer i ämnet. Det senaste som publicerats är det 12 sista meddelandena från planet. Jag hoppas verkligen att de hittar den svarta lådan (som egenetligen är gul elelr orange elelr röd), för jag vill veta allt :)
Hemskt för alla som omkommit :(

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: