Friday, June 19, 2009

SOWI-Fest and my BH


Som sagt var det Sowi-fest igår, skitvarmt oich jag cyklade på Betti´s cykel dit och under den färden kom jag på varför jag hatar att cykla, hade så jävla ont i häcken så det var sjukt!.

Vodka med Burn var drycken, perfekt för er som inte gillar vodkasmak, för Burn dödar den verkligen totallt, mer än Red Bull.


Ja, iaf så var det tävlingar och saker, umgicks en del med Bastian Kaltenböck, när de fick ett tävlings SMS... "Vicky jag behöver din BH! Ta av den!" Ehhh??? Men snäll som jag är så började jag strippa av mig min BH inne i Mensa. Fick försäkrat att jag skulle få den tillbaka, ja tack det hoppas jag verkligen. Kan säga att det inte var det lättaste av fåt av sig den, då jag hade min 3/4 ärms Bondelid skjorta på mig som är sjukt tajt i armarna, men av åkte BH:n. Basti var bäst till sin kompis, "Se, jag sa jue att hon skulle ta av sig den!"...hahaha... Emi var inte see hon heller "Se, backhoppare i närheten och direkt får de dig att ta av dig BH:n".


Kul var det iaf, Basti var dock så jävla söt sen och gav mig en av deras resecheckar på 100€, vilket jag absolut inte bad om, hade tagit av mig BH:n hur som helst ;) Snäll är man jue :P



puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Anonymous said...

Że tak spytam, na co im tyle tych staników :P

Anonymous said...

Bastian :D Haha :D

A. said...

nie no Bastian przystojniejszy się zrobił ;d

Vicky M said...

kolesie zawsze chca staniki ;)