Tuesday, June 02, 2009

still sick :(

It sucks. Hade värsta magont fram till kl. 5.10 på morgonen, eller ja det var då jag kollade på klockan sista gången.

Annars har jag kollat på Twilight idag, riktigt bra film, dock ej suverän :) Men se den om ni ej gjort det än :D

Inhandlat mat (well, läs dryck och frukt typ). C-Vitamin boost med färskpressade smoothies, juicer, färdigskuren frukt (ja, man får vara lat när man är sjuk), sedan Magnum glassar...hrhr.. Well, jag har ingen direkt appetit, men det är väl bra, då kanske man kan tappa lite kilon gratis :P

Sedan kom jag he och tyckte att det var dags att änligen få upp mina persienner, vilket inte var det lättaste, och jag blev duktigt utmattad emellan (det är inte lätt att vara sjuk), men nu är de uppe...eller ja två av tre, den tredje orkade jag inte med :/


Funderar på kvällen... Kanske se Vicky Cristina Barcelona, eller börja se One Tree Hill...hmm...


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Se VCB så jag vet om den är värd att se!

Unknown said...

Vicky, chcesz tą muzykę z Twilight?Dostałam od Angie, więc mogę Ci wysłać ;)
Kysser :*

Vicky M said...

sii please!!! :)