Wednesday, July 22, 2009

Don´t call me crazy...

Ja, asså blev ett antal x timmars shopping med mamsen idag, vilket alltid är nice :) En väl förtjänt paus emellan med lite lunchJensen´s Böfhus hanns också med :) Sjukt mycket folk var det dock, och BARN, så allt tog en jättelång tid, sen fick jag inte min oxbiff som jag ville, och halvljummen, men men...

Först blev det Hansa Compagniet, eller snarare Hansa Gallerian, då jag ej (ja, believe it or not, men jag är faktiskt ganska kräsen egentligen) hittade något som jag ville ha på Hansa Compagniet, eller jo en skinnjacka från D&GMarty, på REA 9998kr :D Min mamma skrattade bara åt mig och sa att hon minsann inte tänkte lägga några 6000kr på en skinnjacka till (då jag dels redan har en Mango och så har jag precis beställt en ljusrosa från Ellos, tilläggas kan att jag inte är något big fan av skinnjackor...), så thi fick jag :/ (något putt var jag...).

Blev däremot shopping inne på Gina Tricot; 2 svarta klänningar, en rosa klänning, 2 par underkläder, ett par rosa strumpor och en svart baddräkt (som jag dock inte provade, och nu är det för stor, så ska se om jag kan byta den imorgon :/). Sedan MQ, där hittade jag dock bara en topp från STOCKH LM. Triumph, underkläder ni vet (hihihi..Sidney skrev jue om det för någon dag sedan, lite inspiration jue :P). 1 T-shirt BH (50% rea, så bara såååå prisvärt), sedan blev det en bikiniunderdel och två överdelar.

Nästan klart, fast nu ljög jag för er, var jue inne på Mitti by Kicks Hansa Compagniet och köpte ett helt set av John Frieda´s produkter från serien Anti-Frizz. Sedan var jag inne på Kicks igen, fast inne på Hansa Gallerian och där gick jag lös ordentligt. Sammanlagt blev det:
  • John Frieda, Frizz-Ease Style Wind Down relaxing creame
  • John Frieda, Frizz-Ease Style Straightening Potion
  • John Frieda, Frizz-Ease Style Sheer Blonde Crystal Hold shape & shimmer hairspray
  • John Frieda, Straight Ahead Daily Conditioner
  • Garnier Clean Sensitive Eye Make-Up remover
  • Darphin HydroFORM Gel Modelant
  • Nivea Color mini nagellack
  • Piz Buin Active Fresh Cooling Sun Spray
  • Phc mini hairspray
  • Make-Up napkins
  • Sen en kräm från Garnier till min mams :)
Sedan gick vi vidare ner på stan. Skorett, där jag köpte ett par balerinas - LOVES THEM! Och inne på Pilgrim blev det 2 par halsband (som jag dock tänker ha dubbelt som armband) och ett par örhängen. Sen hann vi inte så mycket mer, då vi hade en tid att passa. Mer om detta kommer dock så småningom, vill inte avslöja något innan allt är klart :) Men det är något som jag verkligen har velat göra ett bra tag :)
xoxo,
Vicky

1 comment:

Miss Attitude said...

åh vad roligt med shopping, det är ju så skoj att shoppa loss ordentligt, härligt med en massa produkter oxå! Jag älskar att komma hem med en massa olika produkter. =)

Puss