Friday, July 24, 2009

Lady Gaga + Sienna Miller=Vicky?

Jag lyckas inte bli av med mitt nya smeknamn... Kan tilläggas att jag inte direkt är något fan av Lady Gaga, men jag får väl ta det ;) Idag blev det en Sienna Miller på det (som jag förövrigt inte heller gillar..haha..), d.v.s. hennes fläta. By the Way, My name is VICKY! Men kul, att folk har kul åt Lady Gaga, jag gillar dock min nya frissa!
P.S. Lägg märke mina örhängen med rosetter..hihi.. Från Louis Vuitton är de btw., köptes på rea för 35$ :)

puSS,
xXxVickanxXx

7 comments:

Elina - Den svenska blondinen said...

Du är så söööööt gummz! Pusspussssssss

Elina - Den svenska blondinen said...

Örhängena är SJUKT söta! $35?! Totalt överkomligt liksom!!! Pussssssss baby

Vicky M said...

tack baby! :)

Anonymous said...

Very nice picture. I like your hairstyle :)

Greetz

Vicky M said...

thnx maybe :)

sidney the singer said...

fan va sööta örhäängen gumman=)

ja blogga e riktigt kul fan, har du kvar din gamla inlägg? måste kika!

kraam

Vicky M said...

taaack :)
tyvärr har jag tappat det ena örhänget :(

ja, jag har alla inlägg kvar, sjukt kul att läsa gammalt :D