Sunday, July 26, 2009

Loppisfynd :)

Idag fick jag gå upp tidigt, efter inte speciellt många timmar sömn :/ Vi skulle nämligen ihop med en bekant stå och sälja på loppis (snacka om att jag har mycket kläder och grejs. Vill göra en walk-in closet från mitt rum här i Sverige, håller på att övertala papsen :P). Nice väder idag, inet för varmt och sol i omgångar, så det var trevligt att stå och därtill fick man jue ihop lite pengar och blev av med saker som man ej vill ha :)

På loppis kan man fynda, speciellt sådana konstiga prylar som kostar typ en förmögenhet på Designtorget + dvd-skivor, cd´s, pocketböcker, pc-spel. Exakt vad jag köpte idag :)

PC-spel; Backpacker 3, Trivial Pursuit, Theme Park World, Hotel Giant, DVD; South Park, vykorthållare m. stjärnor, 5 pocketböcker, hårinpackningskapslar av jojoba-olja.

Brukar, eller har ni stått på loppis?

Gläm inte min tävling som slutar ikväll!

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Sidney the singer said...

naajs me spel! ska sj spela snart:)

Vicky M said...

jag vågar knappt börja, för då kan jag inte sluta..haha..