Monday, July 20, 2009

More shopping

Cubus
Ja, jag och affärer... Skulle egentligen bara byta 2 saker, men ja, ni känner väl mig. Bytte min satinklänning på Cubus till en mindre och det söndriga bronze powder på H&M. Sedan lyckades jag storshoppa Gina Tricot (jag missade GT sist), 3 klänningar, en bikini, 1 kjol och en söt topp, sedan på Cubus blev det ett mjukissett med 3/4 byxor och en tröja till. Sen inne på Ur&Penn; solglasögonsfodral, 3 halsband och 2 par örhangen från Montini.


Sen inne på Smycka (lugnt en av mina favvo-smyckesaffärer, en riktig guldklimp!) blev det ett DYRBERG/KERN armband - såååå fint :) (och 115 kr billigare än affären Mishief typ 20m bredvid *tipsar*). Inne på Smycka hittade jag även en asfin GUESS-klocka, som jag ska fundera på, den är tyvärr inte REA :(


Samtidigt hämtade jag ut ett paket som kommit med smink:
YSL 5 Eye Shadow palette, DIOR Terra Bella bronze powder och YSL lip gloss, allt köpt till 50% REA, det är spara det :D

xoxo,
Vic

3 comments:

Tasja said...

Jag bara undrar när ska du använda alla kläder????? Hur ska du hinna?! Eller byter du kläder 4 ggr om dagen ;)

Vicky M said...

hahah..jag byter typ 4 gånger om dagen..hahaha.. och jag skojar inte..haha.. men du vet hur jag e, jag älskar att shoppa cklothes :D


pusssss

Sidney the singer said...

shiit d va inte lite haha.. jag känner med dig, det e sååå svårt att gå ut utan nånting=)