Thursday, July 30, 2009

More underwear


Jag kan inte rå för det. Åkte iväg med mamsen till Mobilia idag, inne på Twilifit, kunde jag inte hålla mig, så blev två bh:ar till, en från Twilfit och en från TIGER (som är en exakt likadan som jag redan har, men som jag tyvärr har råkat färga i tvätten :/), sedan Hollywood Fashion Tape (tejpade min klänning med silvertejp igår, det var ej skönt att plocka av..haha..).

Vidare in på Stadium där jag nu hittade det jag ville ha i rätt storlek :D d.v.s. en BH/bikini. Däremellan blev det en Ice Tea Green Passion (nyttigare än islatte, fast jag tar den på lättmjölk..hehe..)Espresso House, som jag typ blivit beroende av :P

Och sen in på SIBA och köpa en ny sladdlös telefon att ha hemma, för jag blir galen på den vi har :)

Min mams den "SUPERBRA" fotografen tog en outfitbild...
Jeans: Mango
Skjorta: SAND
Skärp: Jag minns faktiskt inte :(
Skor: Gucci
Skinnjacka: Ellos
Väska: Chloé

Vad gör ni idag? Inte glömt att avra med i min nya tävling väl?
:)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Elina - Den svenska blondinen said...

Drack också en sån där iste idag, green tea passion eller vad de heter. Väldigt uppfriskande!

Jag är hemma i Swe just nu men drar till Holland igen redan på lördag. Har totalt fullbokat imorrn men jag kommer hem igen den 10 aug. Är du hemma då???

Pusssssssss bejbi!