Thursday, July 16, 2009

Rosévin :)

Sjukt mätta efter Elysée. Falsterbo Horse Show biljetter för derbyt är hämtade :D Någon mer som ska dit?

Nu sitter vi hemma och chillar, dricker rosévin och snackar minnen, och VILKA minnen..hahaha...

Oktober 2006:
Herbert: So what are your plans?
Vickan&Malin: What?
H: Yes, what are your plans, I mean you have your small bags
V: hahaha...what? small bags...haha.. So what does small bags mean?
H: Yeah, you know small bags.

V: It's just fashion...haha...


---

Pa väg att byta klubb, men pa vägen gar vi in om en Polisstation.
Marc: Hej, vi skulle vilja lämna vara uppgifter
Polisen i speaker phonen: Varför det?
Marc: Sahär i förväg, ifall vi skulle göra nagot olagligt under kvällen.
Polisen: *klick*

Jag trodde jag skulle dö av skratt, tur att Fetti va där för jag hade verkligen legat pa marken annars...haha..

Efterfest, klockan är...ja mycket. Vi e ca 10 pers i ett rum. Malin sitter me Marc i soffan, Herbert sover i den soffan me. Jag, Fetti & Basti halvligger pa golvet. Nan annan sitter i fötöljen, Kike ligger i en fatölj bakom mig.
Marc reser sig ur soffan:
Kike: Ska du inte knäppa byxorna?!
M: Oj, kanske. *knäpper byxorna*.
Alla inklusive mig kollar pa Malin. Folk tittar pa mig.
Vickan: Meeen MALIIIN!!
Malin: men jag har inte gjort nat...tihihihiii...

Hände mucho mer..tihi.. men men... Kommer sätta ut lite citat fran olika tillfällen sa smaningom, men tills dess far ni vänta :P

No comments: