Saturday, July 25, 2009

Skoskav, Chinabox och 3D

Mina lovely nya skor, är som sagt helt underbara, men såklart satte jag inte på mig några plåster innan jag körde iväg för att träffa Kattis (och, ja tyvärr var jag sen IGEN). Vi stack iväg till ChinaboxGustav för just en chinabox var; nudlar, biffgryta och friterade räkor pour moi, Kattis tog nudlar, kycklinggryta och kycklingspett. Sedan en islatte med vanilj (på lättmjölk)Espresso House, med lite snack, eller ännu mera snack.

Kattis flyttar jue ner till Shanghai i september för att plugga kinesiska, så vi snackade om att jag skulle komma och besöka henne i februari :) Sedan snackade vi om LA, och familjelivet, ja ni vet girls talk helt enkelt :)

Klockan 21 var det dags för Ice Age 3 i 3D-format (Kattis velade dock, och ville se the Proposal, men tillslut fick jag som jag ville..hihihi...). Romantisk komedi ville Kattis se, och det fick hon jue på sätt och viss..hehe..

Filmen var riktigt rolig, tyckte dock inte det var så mycket 3D, fast jag tycker absolut att den ska ses, söt film var det och vi var så heta i våra 3D-brillor ;)..hihi...


puSS,
xXxVickanxXx



3 comments:

Elina - Den svenska blondinen said...

Åhh jag såg också den härom veckan! Så sjukt söt :) Fast vi såg den inte i 3D men den var gullig ändå ;) Pussssssssss snygging

Sidney the singer said...

Taaack så mkt gumsan :)

Miss Attitude said...

hi hi jaa visst va den bra! Den är så bra, jag gillar tecknat. Och det va coolt att se den i 3D