Tuesday, July 21, 2009

Some more pics from Falsterbo Horse Show


Alexander Zetterman - Isaac
Mer bilder från den nice:iga söndagen, samt lördagen´s derby och fotbollsmatch. Pratade förresten med Helena (Lundbäck). Det var ganska kul. "Men dig känner jag jue liksom igen :P" - Helena
Något blöta efter regnet
The sun is still shining

Dressyrekipage, bit av Briar & Jan Brink /// Alex i Grand Prix:n

Jos Lansik - Cavalor Cumano - regerande världsmästare just nu

Strippgubben Geoff Billington ;) /// Peder Fredricson - H&M Arctic Aurora Borealis

Malin innan det började regna - - - Vi efter regnet

JMS Derby bilder

Tony André Hansen - Brokers Rhani de Puvil

Vinnaren Jur Vrieling - Nerina
Jur Vrieling - Nerina

Bangång /// Eric van der Vleuten - VDL Groep Cannelina

Svante Johansson - Karmell KS /// Olivier Guillon - Sacramento

Jens Fredricson - Sunny Girl /// Angelie von Essen - Smartie
Tina Lund - Zamiro

Prisutcelningen; Tina Lund - Zamiro /// Fotbollsmatchen

Falsterbo Finest vs. Riders FC (och Jessica Almenäs till höger)

Resten av Falsterbo-inläggen har ni HÄR

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Miss Attitude said...

ååååå jag kom in på bloggen, jag kom in!!!! Nu har jag försökt typ 146 gånger att komma in, fast olika dagar såklart. Men ärligt jag kommer aldrig in.. suck.

Jag är så glad att du i alla fall inte dumpar mig bara för att jag inte kommer in på din blogg gumman.

Fina bilder du har tagit, vackra hästar, finns det nått mer ståtligt djur!

Massa kramar!!! :)
/Diana

Vicky M said...

I love them :)

Kul att vi nu hittat ett sätt..hgihi...

kram