Sunday, July 12, 2009

Yesterday's shopping

Hade huvudvärk igår också :/ Hittade dock tyvärr orsaken tillslut, som heter beroende av mina pluggpiller, så fort jag tog ett piller, så gick huvudvärken över, för vanliga huvudvärkspiller funkade inte. Inte jättekul, för nu måste jag köra avvänjningsprocess.

Blev lite mer shopping igår. Hittade asheta skor inne på Mango, dock ej på rea, så köpte de inte, det ska papsen få göra åt mig..hrhrhr.. (han har lovat mig ett par skor, fast iofs har jag haft hans kreditkort över helgen :P). Blev iaf en del annat. På det hade jag och moster en mysig fika inne på Coffee Heaven, där jag bättrade på med en STOR is-latte (sockerfri, jag har börjat hata socker i drycker), vilket resulterade i att jag inte kunde somna i natt, och internet ville inte koppla upp :/
Bikini och underklädesöverdel från H&M, ballerinas från CCC
ROXY tisha, Ralph Lauren "jacka", hot pants (jag älskar hot pants)

Sen köpte jag en liten present till Andréa, som jag tror hon kommer gilla :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Areyanna said...

Jätte söt bikini=)

Vicky M said...

tack!