Monday, August 17, 2009

Bästa hårtipsen och vinnaren i tävlingen:


Vinnaren i
tävlingen av Abercrombie & Fitch-t-shirten samt det lilla resekitet blev MILLAH - GRATTIS!

Sedan har vi de fyra bästa hårtipsen:
  • Evamar: Mitt bästa hårtips är att låta håret självtorka så ofta som möjligt. Mitt självlockiga hår mår bra av att jag bara kramar i mousse när det är fuktigt och kramar fram lockarna. Jag gillar Fudge hair putty, som ger mjuka lockar.
  • Cicci: Min bästa hårprodukt är inpackningen "Kerastase Nutritive Masquintense" som räddade mig efter en totalt misslyckad permanent som inte gav lockar men en torr, skör trasselboll till hår..
  • Julia: Mitt bästa tips (förutom de klassiska att man inte ska borsta håret när det är blött, använda värmeprodukter osv) är att om man vill ha volym och inte har några speciellt redskap till det kan man sätta upp håret i en tofs mitt uppe på huvudet när det är blått, men inte genomvått. Sen flätar man det och sen gör man en knut av det, så har man det över natten. När man vaknar så tar man ur det (men inte när det är blött) så får man snygg volym och snygg vågor och lockar! :) Det är dock rätt svårt att få det bra första gången men man kommer på tekniken allteftersom haha :)
  • Elina: Sov på satinörngott, sliter inte lika mycket på håret som vanliga i bomull. Ät Hårkontroll, fenomenalt kosttillskott! Ät MYCKET lax. Drick MYCKET vatten. Använd värmeverktyg så sällan du bara kan. Använd snoddar utan metall på.
Tack ALLA som var med, snart kommer det upp en ny tävling, troligtvis redan ikväll, ett halsband av märket "Odna Anastasija ot Moskva"ur kollektionen "From Moscow with Love".

Så kika in senare och var med :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Millah said...

Oj vad roligt,vad glad jag blir.
Vad är din mail så skickar jag adressen :)

Kram//M

Elina - Den svenska blondinen said...

Åh vad skoj! Älskar allt som har med hår att göra :) Produkter, tips osv... Är en riktig hair junkie och har säkerligen över 50 hårprodukter hemma ;)

Klart vi ska ses när jag kommer hem igen!

Pussssssssssss