Thursday, August 27, 2009

I'm in love with a fairytale


I'm in love with a fairytale
Even though it hurts.
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed.

Every day we started fighting,
Every night we fell in love.
No one else could make me sadder,
But no one else could lift me high above.

Jag är lite låg just nu. Jag vet inte varför, eller så vet jag. Jag trodde jag var over it, eller jag VAR over it. Hela min pyramid rasade dock när det visade sig att det understa lagret inte stämnde, allt som mitt "over it" byggde på var fake. Att allt som jag visste och trodde innan faktiskt stämnde, att du är så jävla perfect som jag trodde, och att det inte finns något som jag inte skulle göra för dig.

Jag är inte glad, jag vet inte vad jag är. Det känns som jag är tillbaka i en karusell igen, som en hamster som springer runt runt runt. Jag vet att möjligheterna har öppnats nu, att saker och ting är på väg att förändras, men likfan väl ör det ändå på ett sätt som att mattan jag stod på rycks undan och där flyger jag upp i luften och vet inte hur jag ska landa när jag når marken.


Allt detta gör även att jag tyvärr är lite seg på att blogga - sorrry. Ska försöka samla mig under de närmsta dagarna, kanske redan imorgon, vi vet jue alla vad en natts sömn kan göra :)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

super foto