Thursday, August 06, 2009

Janne Ahonen i tjejkläder

Ja, det var väl något nytt! Janne Ahonen på tapeten denna gången, där han säger att de fick gå hungriga och äta i smyg. Mycket handlar om vikten i denne sport, finns vissa österrikare som äter typ 1 kringla om dagen för att de har så svårt att halla vikten nere.

Hade dock varit roligare om de satt upp Janne´s bilder där han är på ett visst hotellrum med tjejkläder på sig och stilettklackar...haha.. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, det var nog en av de roligaste kvällarna i mitt liv. Ska dock vara snäll och inte publicera bilderna. I sommar som ni redan vet, så ska jag bara jobba i Zakopane.

Vill ni läsa crazy stories från backhoppningen, så kolla arkivet från år 2006 och framåt, då skrev jag mer i detalj vad som hände, innan för mycket folk läste bloggen och när man fortfarande var en relativt okänd person inom sporten.
Österrikarna & schweizarna bestämnde att jag skulle va me på stripp-poker, helt OK, jag mena vem tackar nej till ca 10 heta halvnakna eller nakna guys liksom? Swider & Kofi tycke att jag sklle slta dricka mitt skitrosé och gav mig asstarka Bacardii cola, men sen skulle de stänga den baren så festen fortsatte på mitt rum, Jag, Fetti, Morgi & Guido, stripp-kortspel, men dem fuska, så jag lossa typ hela tiden, men vägra loosa klädena för de fuska, sen hade de andra förslag...hahaha...

Innan dess så snodde österrikarna mina hotellrumsnycklar, Swider snokade på vårt rum, mina underkläder och folks grejjer va lite utspridda när vi kom dit...haha...

- Utdrag ut Oktober 2006
puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Haha ja man kanske skulle sälja sina bilder från den kvällen??? De kanske är värda mycket pengar vem vet?

Vicky M said...

hahaha..ja, speciellt ny när Janne gör comeback..hahah.. mtur man har lite integritet..eller tur för honom och alla andra :P