Saturday, August 08, 2009

LOVELY Massage!


Guuud vad skönt det vra, verkligen valuta för pengarna må jag säga och Martin var så duktig :) Kroppia ligger i närheten av Centralstationen i Malmö, och de har just nu ett sommarerbjudande (fram till 31 oktober) 240kr för 25 minuter (finns även i Stockholm och Sundsvall), så detta ställe kan jag verkligen rekomendera till er. Martin Lundberg är legitimerad kiropraktor och massage-/kroppsterapeut.

Helt mossig var jag efter halvtimmen och min annars så perfekta lugg var allt annat än perfekt..haha... Körde inom Mobilia, ville tvunget ha en ice coffee latte på lättmjölk, blev en snabbis inom MQ, där det självklart blev ett litet köp (eller tre mer exakt). Körde och hämtade upp min mams för att åka in till stan för lite shopping till, fast vi kallar det quality-time ;D

Gina Tricot, MQ och Kicks fick shoppingbesök. Är även sugen på en svart Peak Performance jacka, men ska avvakta till nästa vecka, då det bara är 30% rea och den nästan kostar 2000kr.

Visar er mina köp i nästa inlägg :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: