Wednesday, August 12, 2009

LUKI :)

Amazing babe! :)
Backhoppningen idag, Luki (Lukas Müller) ledde efter första omgången, tillslut blev han 5:a. Så himla duktig är han. Sa till honom för någon dag sedan när vi snackade om att han typ är nästa 3S :) Jag tror starkt det, 3S får se upp ;) Tad var ganska rolig igår också "Så, du har så himla mycket kontakt o.s.v. med Luki nu, ja kollar man hur det går med folk som du har ihop det med i vanliga fall, så lär han typ vinna imorgon" ..hahaha... no comment. Jag har väl helt enkelt bra inflytande på folk ;) I have the feeling ;P

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Miss Attitude said...

Du ka mycket om sportvärlden, jag hänger inte alls med, har itne den blekaste aningen vem den där mannen är. =)
Men hoppas att det går bra för han.

Vicky M said...

hehe..ja, just backhoppnigen är jag väldigt inne i iom att jag känner alla personligt :) Men ja, jag är jue sportintresserad :)