Wednesday, August 05, 2009

När man har skitigt hår


Åkte, såklart redan sen (varför måste jag alltid vara det?!) för att möta Karro inne i stan, vi skulle se Brüno på bio kl. 18.40, men ses redan runt 18, kl. 18.17 var jag framme, ska betala parkeringen..SHIIIT, min plånbok! Karro var dock också sen, så hon dök upp samtidigt som mig, hoppade in i min bil och vi körde hem till mig för att hämta bilen (något snabbare än man får). Hann till bion typ 18.45, men filmen hade inte börjat än, så med en stor läsk (Coke Zero) var gick vi in i salongen precis när filmen började.

Jag skrattade så himla mycket, gillade Brüno mycket mer än Borat, och jag tycker verkligen att ni ska se den om ni inte har gjort det. Fattar dock inte hur den kan vara satt på 11 års gräns i Sverige och inte minst 15... Men skitkul iaf. Jag lyckades spilla ut min Cola över hela min ljusblå Sand-skjorta...haha... Ska jag klaga på något, så skulle det vara den dåliga tyskan, som Brüno´s motspelare hade (ja, alltså att Brüno´s var dålig, det var liksom väntat, men motspelaren hade de väl kunna fixa utan en svensk brytning?!). En sak undrar jag dock, är delar av filmen liksom real-life insoelade eller är allt skådespel? Någon som vet?

Min mams hatar mitt hår idag, hon hatar headband, vilket iofs jag inte heller är ett big fan av, men har man skitigt hår (läs, främst lugg).
Skjorta: SAND
Kjol: Gina Tricot
Skor: Köpta i Österrike
Solglasögon: Shuttershades
Skärp: Min mammas gamla
Örhängen: Playboy
Headband: H&M

Sen har vi det viktigaste, ARMBANDEN :D
Bruna: Louis Vuitton
Vita: Dyrberg/Kern
Rosa/Guld: Pilgrim

xoxo,
Vicky

No comments: