Wednesday, August 05, 2009

A new day - a new life?

Har inte mått sådär super de senaste dagarna, p.g.a. flera skäl, men nu får det väl fan vara nog (PMS:en har kanske tagit slut idag, för det är som att ha en ny livsglädje :P). Sitter just ny med Brämhults Blåbär-Hallon smoothie med hackade gojabär, och en varma koppen (jag älskar soppor).

Samtidigt lyssnar jag på NRJ, och där berättade de just om hur länge kvinnor vs. män lägger på att spana in andra per dag. För män är det 43 minuter per dag, vilket jag ändå tyckte var ganska lite, ellerhur? Tjejer skulle spana på i genomsnitt 6 män under 20 minuter per dag. Det verkar som om de tog konstiga människor i denna studie, för visst fan spanar vi mer?!

Idag ska jag proppa min iPod med mina nya album; Lady Gaga, Leona Lewis, Chris Daughtry, Britney, Mariah Carey, One Tree Hill m.m. och börja springa i Pildammsparken igen.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Miss Attitude said...

Men ucsh då gumman,vad trist att du inte känner dig så bra, vad kan det va då? Hoppas det bara är pms och inget annat jobbigt du går igenom. =(

Åh börjar springa igen, skulle jag oxå vilja göra, försöka komma i form men det känns hopplöst.. ska kanske börja simma istället, känner mig lite klumpig och för trött för att springa. Gravida! haha.
Puss på dig gumman.

Vicky M said...

hahahaha..ja löpning är jobbigt när man gör det, men man känner sig så bra efteråt :)

kram