Monday, August 10, 2009

TÄVLING! To do with hair :)

Hur vinner du?
För en lott skriver du en kommentar här under om din bästa hårprodukt, eller hårtips.
För två lotter länkar du till tävlingen i din blogg :)

Tävlingen avslutas på söndag kl. 22.00. Under måndagen publiceras vinnaren, samt de 3 bästa hårtipsen med blogglänkar :)

Vad vinner du?

Abercrombie & Fitch topp med tryck och texten "If pretty hair is a crime... ...then lock me up and throw away the key!" i stl. M, samt ett litet resekit shampoo och balsam från Nature´s of Scandinavia, KMS styling gel, color revitalizer och modeling paste.
Good Luck!
Follow Vickys Blogg
puSS,
xXxVickanxXx

16 comments:

Millah said...

min bästa hårprodukt är nog Philip B produkter. :)

Tessan said...

min bästa hår produkt är bad hair :)

http://tavlinsblogges.blogg.se/2009/august/troja-och-ett-resekit.html

Annas tävlingsblogg said...

Jag har tipsat om din utlottning, jag är rätt så dålig på att ta hand om mitt hår och när jag väl gör det så testar jag olika saker varje gång.

Jag hoppar över att deltaga men har ändå länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/troja-och-resekit.html

evamar - tävlingsblogg said...

Tack för tipset. Mitt bästa hårtips är att låta håret självtorka så ofta som möjligt. Mitt självlockiga hår mår bra av att jag bara kramar i mousse när det är fuktigt och kramar fram lockarna. Jag gillar Fudge hair putty, som ger mjuka lockar.

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/august/t-shirt-harvard-16-augusti.html

Jeanette S said...

Min absolut bästa hårprodukt är shampoo och balsam av märket Friedas. Jag använder aldrig något annat märke längre.

suss said...

Min bästa hårprodukt är tyvärr min hårtork. Det enda som tar bort lockarna efter hårtvätt..... fast jag använder mjukgörande balsam för att vara lite snäll mot håret! Det lilla resekitet var fräckt, det skulle jag vilja ha!! = )

Cicci said...

Min bästa hårprodukt är inpackningen "Kerastase Nutritive Masquintense" som räddade mig efter en totalt misslyckad permanent som inte gav lockar men en torr, skör trasselboll till hår..
/Cicci (trasselsudden_[at]hotmail.com)

jessie said...

Åh så bra priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Min bästa hårprodukt är "Loreal Absolut Repair Intensiv Kur". Super bra mask som verkligen hjälpte mitt hår =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-topp-med-tryck-och-ett-litet-resekit.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Julia said...

Jag är med och tävlar! Har länkat här: http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/august/harprodukter.html

Mitt bästa tips (förutom de klassiska att man inte ska borsta håret när det är blött, använda värmeprodukter osv) är att om man vill ha volym och inte har några speciellt redskap till det kan man sätta upp håret i en tofs mitt uppe på huvudet när det är blått, men inte genomvått. Sen flätar man det och sen gör man en knut av det, så har man det över natten. När man vaknar så tar man ur det (men inte när det är blött) så får man snygg volym och snygg vågor och lockar! :) Det är dock rätt svårt att få det bra första gången men man kommer på tekniken allteftersom haha:)

SANNA said...

Du an se på min blogg där ja ger Schwartzkopf got2b Smooth`n Chic lotion 5/5 poäng. Läs där! :)

Malin (mr22ga@hotmail.com) said...

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/t-shirt-och-harvard.html

Mitt bästa tips sommartid är vanlig hederlig olivolja som jag kletar i håret innan en dag på stranden! Oljan skyddar håret från solens skadliga strålar och är dessutom något som vi många har hemma!

Jag håller tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

Elina - Den svenska blondinen said...

Åhh baby, klart jag är med!

http://www.ensvenskblondin.se/har-junkie/

Mina bästa hårtips... Du får flera :) Sov på satinörngott, sliter inte lika mycket på håret som vanliga i bomull. Ät Hårkontroll, fenomenalt kosttillskott! Ät MYCKET lax. Drick MYCKET vatten. Använd värmeverktyg så sällan du bara kan. Använd snoddar utan metall på.

Pusssss snygging! Hoppas jag vinner ;)

Elina - Den svenska blondinen said...

Förresten, trist vi inte sågs idag men vi får ta det nästa runda :) Fick du mitt sms igår?? Pusssssssssssss

Unknown said...

Jag älskar Redkens anti-snap!
Luktar gott, reder ut håret och skyddar mot värme!

phatparry@hotmail.com

madelen said...

Mitt bästa "hårtips" är att inte tvätta håret för ofta, 2-3 gånger i veckan räcker. Ett annat bra tips, som säkert många redan har hört är att ha olivolja i håret, värm fört upp den lite/eller handduken och låt sedan det sitta i med en handduk om i en timme. Funkar riktigt bra!
Länk där jag tipsar: http://mmadelen.webblogg.se/2009/august/tavla-om-mixade-saker.html

Lilli said...

Mitt bästa hårtips är att headbanga dygnet runt :D

klevmarken_92@hotmail.com