Friday, August 14, 2009

TRÖÖÖÖÖTT

Jag är så himla trött, vill bara sova nu, men Luki vill snacka med mig. Gick inte så bra för han idag :( (14:e plats). Tad är ganska kul, han säger att Luki håller på eller typ redan är en 3S kopia. Jag märker inte alls av det, men han är så himla sur just nu, har röd status på Skype och vill inte snacka med någon, men jag har lovat att vänta, för mig vill han snacka med och that´s what friends are for

Simon Ammann vann sin tredje raka. Adam Malysz var två och Roman Koudelka 3:a. Courchevel är så himla fint, hade riktigt kul där förra året. En riktigt liten idylisk kurort som jag verkligen kan rekommendera.

Ger er några bilder från igår :)

Metro - Emma, Pitten, Moi

Thank God it´s Friday´s, Moi, Emelie, Pitten, Emma - Metro
Fooling @ Friday´s

Max :)

xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

Hej :)
Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.
Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html

Vad gärna med