Saturday, September 26, 2009

Anna Anka är KLOCKREN

Hur jävla kul är hon inte, den här Anna Anka? Lyllos er som fick höra hela intervjun med Fru Anka i Rivstart i morse. Jag får snällt nöja mig med det som hamnar ute på nätet. Visst hon är väldigt provokativ, men visst är hon kul? Hon lyckas jue genera svenska folket med sexuttalanden, något som jag trodde var nästintill omöjligt i vårt ocensurerade land..haha..

Nä, säga vad man vill, men en ny stjärna har födds på vår svenska himmel, kalkulerat eller ej, men hon är här för att stanna. Tror ni på en spin-off serie med bara henne? Jag tror hon kommer få praktiskt taget vad hon vill.
Det är jättekul, jag känner mig jättevälkommen i Sverige. Men det har varit jättemycket i dag och alla har dragit i mig, jag känner mig lite sliten nu.

Jag står fast vid allt jag har sagt. Ni behöver inte hålla med. Jag tycker att både män och kvinnor måste tillfredsställa varandras behov. Det är viktigt att man ser bra ut och inte förfaller bara för att man är gravid eller har fött barn.

Jag tror folk kommer få en bättre bild av mig efter ”Skavlan”. Jag tryckte på lite mjukare knappar, men jag tänker inte be om ursäkt för det jag sagt tidigare. Jag är Anna Anka. Älska mig eller hata mig.
Folket älskar att hata henne, andra tycker bara hon är klockren.



När vi ändå talar om sex, eller
Anna Anka iaf, så glöm inte vara med i tävlingen :)

xoxo,
Vicky

No comments: