Saturday, September 19, 2009

Back from Stockholm


Hade självklart turen med att flyget från Sturup till Stockholm var försenat..hehe... Satt dock och läste på min nya bok Gravidchock! av Belinda Olsson (som jag redan nästan läst ut :P). Arlanda Express in till T-Centralen där Pitten hämtade upp mig. Vi åkte hem till henne för att dumpa av mitt minimala baggage och sedan tillbaka in till stan för min tid hos ZMedical, där jag skulle fylla på mina läppar med Restylane Lipp igen.

Diskuterade med Lennart en stund och vi kom fram till att jag nu skulle ta 1ml istället för 0,5ml, som jag gjorde sist. Dock skulle han spruta i lite i underläppen också denna gång. Jag la mig ner, fick bedövningssalva som smakade jordgubb och sedan själva bedövningssprutan. Inte nervös, för jag mindes jue hur det var sist och jag visste att det enda som känns är sticken från bedövningssprutan, medan sticken från Restylanesprutan inte känns alls, då området redan är bedövat, så NEJ, det gör INTE ont.

Lite svullen var jag efteråt, men inte så mycket. Som Pitten sa, som väntade på mig "Det är inte så farligt, jag emnar många ser mycket värre ut än dig, och det gör de till vardags!".
Dags för mat, T.G.I. It´s Friday´s med en urgod cajun, kyckling och kräft pasta med rosévin. Appeltinis och amerikanks cheesecake till efterrätt och vi trodde typ vi skulle dö, så mätta vi var..haha...

Vi bestämnde oss för bio. The Ugly Truth med Gerald Butler och Katherine Heigl. SÅÅÅÅ SJUKT BRA!!! Ni måste bara se den, vi skratta så vi höll på att dö :)

Skriver om fredagen senare. Har mycket att ta igen, jag vet!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: