Monday, September 21, 2009

Hollywoodfruar - De bästa bitarna ur chatten

Chatten med Hollywoodfruarna.


A
nna Anka började kl. 16.00. Strax innan klockan 16.30 dök det upp ett meddelande från moderatorn
"Anna Anka var tvungen att gå iväg till en intervju. Tack till Anna och till alla er som ville chatta!"
Så var Anna trött på alla tråkiga frågor? Hur många var egentligen elaka, men ej publicerades? För jag tvivlar på att de frågor som skickades bara skulle vara så trevliga som de var, och TRÅKIGA överlag. Här är iaf ett utdrag:
Va är det dyraste plagget du köpt och inte fått?
Anna Anka: Jag köper alla mina kläder själv och jag köper bara märkeskläder, men jag går inte in på priser. Det är betydligt mer än jag vill nämna. Jag vill inte reta det svenska folket med priser.

Tycker du att tv har speglat din personlighet rätt?
Anna Anka: Nej, de har de inte. TV vill få fram en viss karaktär, de har gjort mig mer elak än vad jag är. Jag är en snäll och go tjej egentligen.

Hur många skönhets operationer har du gjort?
Anna Anka: Jag har inte gjort någon och har åldrats med ära. Plastikoperationer är inte viktigt för mig, men jag har professionella personer som gör make-up och fixar hår.

Är Paul bra i sängen?
Anna Anka: Han är den bästa mannen i sängen.

Är du inte rädd att nu när du börjar åldras (iallafall på utseendet) så ska Paul hitta en ny yngre och snyggare kvinna? för du har ju själv sagt att männen går efter utseende och hur uppfixad man är
Anna Anka: Jag kommer behålla mitt utseende tio år till och jag tror inte en 70-årig gubbe vill springa runt med en 20-åring. Så jag är inte alls orolig.

Anser du att kvinnor är gjorda för att vara hemma och nte arbeta?
Anna Anka: Absolut inte. Jag tycker att det ska vara varje persons val.
Så, efter chatten tycker jag att man ser att tjejen inte är sp blåst som det verkar och att tv verkligen vinklar hennes personlighet till max (fast det visste man jue redan innan).

Nästa upp är Agnes-Nicole Winter klockan 17.00 :)
- min favorit!

Hur ser din vardag ut?
Agnes-Nicole Winter: Jag går upp klockan sex på morgonen och springer varje morgon. Sen läser jag mina mail, gör mig i ordning, går till kontoret och sen arbetar jag hela dagen. Det blir många möten.

Vad tycker du om Ankas skitprat om er andra?
Agnes-Nicole Winter: Det var en bra fråga. Naturligtvis tycker jag inte om det och tycker det är fult gjort. Det är dåligt att hoppa på andra med falska anklagelser.

Varför är ni blonda alla tre, är det ett måste att vara blond för att nå långt i Hollywood som svensk? Är du äkta blond?
Agnes-Nicole Winter: Nej, det är inte ett måste. Det är en smakfråga, jag tror inte att man måste vara blond. Lena Olin har lyckats och hon är ju brunett. Jag är halvblondin, jag har ljustbrunt hår egentligen.

När jag läste att du var 53 fick jag en chock jag trodde du var 39-46 du ser jätteung ut, har du haft plastoperationer eller?
Agnes-Nicole Winter: Naturligtvis är det lite fusk, men inte för mycket. Jag vill inte säga hur många operationer jag gjort. För det mesta tar jag hand om mig själv.

Hur känns det att vara rik?
Agnes-Nicole Winter: Jag tänker inte på det så mycket. Det spelar ingen roll vilken livsstilsnivå man lever, det blir ens vardag. Speciellt när man arbetar.

Vad är det dyraste du köpt?
Agnes-Nicole Winter: Jag har köpt ett par diamantörhängen och de kostade faktiskt 42 000 dollar och en Chanel-väska för 5300 dollar.

Är du döpt till Agnes-Nicole eller bytte du namn när du flyttade till USA?
Agnes-Nicole Winter: Jag var döpt till Agnes och la till Nicole när jag flyttade. Mina agenter tyckte att Agnes lät som om jag var en gammal person, så Nicole fick mig att låta yngre.

Kan du tänka dig en man som inte är rik?
Agnes-Nicole Winter: Ja, det kan jag. Jag är romantisk och för mig är kärlek och uppvaktning de viktigaste kvaliteterna.
Ja, hur kan man bara inte älska henne? Jag tycker hon är helt underbar :)

Om ca 15 minuter är det dags för Maria Montazami, den som jag tror har mest att bevisa...H0n verkar jue helt bakom liksom.


Hur mycket pengar lägger du på ditt utseende?
Maria Montazami: En bra hudkräm, läppstift och vanligt smink är det jag använder. Jag kanske lägger 200 dollar i månaden, väldigt lite pengar lägger jag.

Är dina barn bortskämda?
Maria Montazami: Nej, dom får ingen veckopeng och frågar väldigt sällan efter saker eller begär saker. De är väldigt artiga och tacksamma. De är jättesnälla.

Du är den av Hollywood-fruarna som ser mest naturlig ut. Har du plastikopererat dig eller är du så naturlig som du ser ut?
Maria Montazami: Jag gör botox för att få bort en rynka i pannan.

Hur är det att vara den attraktivaste i hollywoodfruar? Får du många blickar efter dig på stan?
Maria Montazami: Tack för komplimangen! Det är ingen här i USA som vet att jag gjort den här serien. Det är mest mina tjejkompisar som vet om det. Jag får alltid blickar, no matter what! Det låter lite skrytigt att säga så, men What ever...

Hur gör du för att hålla dig så snygg? Hur rankar du svenska män (i sängen) jämfört med amerikanska män?
Maria Montazami: 1. Jag tyckte ändå jag ser ganska vanlig ut. Jag tränar inte mycket, bara två gånger i veckan. Jag gör som alla andra människor. 2. Hur ska jag veta det? Jag vet inte. Jag skulle aldrig byta ut min man, han är fantastisk.

Vad är ditt livsmotto?
Maria Montazami: Att man ska vara ärlig och vara tacksam för din familj. Och var inte långsynt.

Hejsan vad ligger en dags shopping runda i för prisklass ?
Maria Montazami: Om jag shoppar en dag så är det säkert för 1000 dollar, det är inte mycket. Då är det strumpor, t-shirts till barnen och sen kanske något fint till mig.

Tycker du att TV har speglat din riktiga personlighet?
Maria Montazami: Ja, jag är mig 100% själv i tv. Jag är ingen karaktär.

Vad är det dyraste du har shoppat, förutom huset?
Maria Montazami: Jag köper bara dyra väskor och skor. Min man Kanran köpte en väska för 3000 dollor till mig och den är jag jätteglad för.

Vad tycker du att du och Anna Anka har gemensamt förutom allt lyx?
Maria Montazami: Ingenting. Vi har inte samma värderingar när det gäller män och jag tror inte vi har samma familjevärderingar. Vi är inte samma människor helt enkelt. Jag känner inte Anna, men jag tycker nästan lite synd om henne. Hon verkar inte vara glad.

Kommer man att få se mer av dig efter seriens slut?
Maria Montazami: Det ska väl vara på stan i sådana fall i Helsingborg. Då kommer vi alla hem. Vi ska hyra ett hus i Helsingborg.
Ja, det var det. Jag tror att Maria besvarade allas fråga bäst "jag är mig 100% själv i tv". Hon fick dock de intressantaste frågorna också tycker jag. Alla kan jue inte vara lika klipska, ellerhur?! Sen att jag har en något låg toleransgräns när det gäller korkade människor, ja det är bara så..hehe... Vilken är er favorit Hollywoodfru?
.
puSS,
xXxVickanxXx

11 comments:

the hills & the city said...

Så fin blogg du har =) När anka fick frågan om hon hade plastikoperetat sig och hon svarade nej tror jag faktist in på alls! Gör du det?

Ha det bra

Vicky M said...

TACK!

nä, håller helt med, fast å andra sidan är hon ganska ung. så det är kanske bara botox som hon sysslat med och det är jue faktiskt ingen operation :)

the hills & the city said...

Jag tycker också om henne nya look det är inget fel på den=) men hon va söt innan också ju=)

the hills & the city said...

SV:: OM Anka, ja det kan nog stämma heeh.. man önska man hade deras liv ibland asså hehe sen o andra sida e det skönt med vanligt svensson liv ibaldn=) eheh

Miss Diana said...

Jaaaa det är klart jag vill att du gör gumman, länka på du bara, helt okej. Jag bytte men bloggen är inte hemlig, bara det att jag inte vill skriva just på min blogg eftersom jobbet läser den gamla bloggen. Men dom kommer säkert hitta fram till den nya igen.. haha
Länka på,helt okej.
KRAAAMM

jessie said...

Hej Vicktoria!

Gud, va kul att höra att jag vann din tävling! =D Weeii! Tack så jätte mycket! =D Har nog inte fått något mail ifrån dig men jag har mejlat dig min adress nu. =)

Kram!
/Jessica

nadja said...

min favorit är helt klart maria :)vilken är din favorit?

Anonymous said...

Maria!!

ediot said...

missade denna- kul att du la upp det!

Vicky M said...

Agnes-Nicole :)

sofie said...

Maria Montazami är trevligast! :) men jag vet inte om jag ahde bytat ut mitt liv mot deras :P Är inte det minsta avundsjuk faktiskt :D och då är jag riktigt fattig, men gllar man sig själv så vill man aldrig byta ut det :)