Friday, September 04, 2009

I ♥ DUBAI

Jag har gatt och blivit kar. I Dubai. Jag alskar allt har. Staden kanns som USA (och jag alskar USA), det ar ett paradis for en shopaholic (fraga inte hur mycket jag handlat, ni lar se sa smaningom, papperskassarna bara okar sin hog i ena hornet av sviten). Jag kan tanka mig att bo har, och jag skojar inte. Har ser jag mojligheter, stora som hus, och da kanns faktiskt inte LA riktigt lika intressant. Vi far val se vart vinden bar, jag ger det aret ut, sen blir det dags for en forandring om det ej intraffar innan.

Idag har jag solat vid poolen, sedan har vi varit ivag pa okensafari (sjukt nice, tank er att speeda over sanddynor, som en roller coaster, fast in real liksom).

Ska strax ge er en forsta update fran Dubai, eller iaf resan dit med London-besoket :)

Glom inte My Heart tavlingen!


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: