Wednesday, September 23, 2009

Sweden -> Germany -> Poland

Jag är framme i Szczecin nu. Fick gå upp olidligt tidigt (strax efter 6 på morgonen), färjan i 4 timmar, där jag läste ut min bok av Belinda Olsson - Gravidchock!, sedan även ELLE´s Trendbibel för hösten och även ELLE och ELLE UK (dock hann jag inte läsa ut den). Filmade gjorde jag också, men får se om jag lyckas lägga upp det på Youtube, för internet är såååå sölig här. Vi ska fixa det på fredag.

Idag har jag köpt en mink (ja, döda mig alla djurrättsaktivister) att ha runt halsen. Ska dock försöka hitta en viträv, då de är större, minken är lite liten, men har velat ha en länge :) Ja, minken ser ut som Blondinbella´s typ, lite ljusare dock. Tycker ni det är fint?


xoxo,
Vicky

3 comments:

Sandy De Luxe said...

Nej, jag kan inte säga att det är fint. Jag har flera stycken, en räv, en mink och nåt annat som jag här ärvt men jag tycker inte om dem och skulle aldrig använda dem. Päls är annars ok för mig när den är ärvd, inte nyköpt.

Vicky M said...

hmm..ja, kanske. Tycker dock det är nästan samma sak. Ska dock få en räv av min moster nu, som varit min mormors :)

Laks said...

Jag tycker inte att mord är rätt vid något tillfälle (annat än självförsvar). Synd att det finns dem som tycker att man kan döda en annan varelse, och ännu värre blir det ju av att enda anledningen till mordet är att man ska ha ett visst klädesplagg. Hoppas du ändrar uppfattning och inser att det finns andra kläder man kan bära som inte innebär slaveri och tortyr.