Tuesday, September 29, 2009

Uffe Larsson RIP - askan ska blandas med hundarnas...


Hemskt! Jag är i chock! Han var en svensk tv-figur som jag verkligen gillade, som kändes så snäll, rolig och öppen. Man var bara tvungen att gilla honom. Ulf Larsson blev endast 53 år gammal och just nu vet man ej dödsorsaken. Hans sambo Lillemor hittade honom liggande livlös i hallen hemma hos paret.

När jag sökte efter en bild, hittade jag även en intressant artikel med Uffe.

I Ulf Larssons köksfönster står två urnor. I den ena ligger askan efter bulldoggen Ossian och i den andra den engelska basseten Douglas aska.
När jag trillar av pinn ska vår aska blandas, de ska återförenas med mig, säger han och berättar att det är inskrivet i hans testamente.
Btw. I´m still in Szczecin. In bed. Have such a stomache-ache, so I´ll drive back to Innsbruck tomorrow in the morning instead.

xoxo,
Vicky

1 comment:

bloggare på icedaniel.se said...

Ulf Larsson kunde vara mycket rolig utan att behöva förnedra någon annan, det har dagen komiker svårt att göra.