Tuesday, October 27, 2009

2 nya program för Anna Anka

Som jag spekulerat innan, så tänker svensk tv tjäna pengar på Anna Anka-hysterin som varit kring Svenska Hollywoodfruar. Anna har nu avslöjat att hon ligger i slutförhandlingar om 2 nya program (och då vet vi inte om de två programmen innehåller en andra säsong av Svenska Hollywoodfruar, elelr om det räknas som ett tredje). Tycker ni det ska bli kul att se henne? Eller tror ni att det kommer bli tjatigt efter ett tag?

Därtill vill Universal spela in en skiva med henne. Anna har dock högre drömmar.

Det ska vara en bra produktion, det får inte vara något ”cheesy” man kommer ut med. Jag vill inte göra det för snabbt utan ta min tid och göra det ordentligt.

Musik har alltid varit en passion, kan jag styra mitt liv åt det hållet så skulle det vara jättekul. Jag var ett tag inne på att flytta till Nashville och göra countrymusik. Men sen ändrades planerna när jag blev med barn.

Den stora drömmen är att jobba med producenten Max Martin.

Jag har sagt till dem att jag tycker att han har gjort bra grejer. Jag älskar det han har gjort. Kanske kunde han och Paul samarbeta.



xoxo,
Vicky

2 comments:

dfgdgf said...

Anna Anka är en bra värdemätare på hur urspårat samhället är. Denna icke-varelse fyller ingen funktion och presterar ingenting men lyckas ändå ständigt vara på allas läppar.

Det här är min sista kommentar rörande denna individ; jag har inte för avsikt att förnedra mig själv mer genom att ha åsikter om detta praktspån som inte förtjänar annat än medömkan.

Tasja said...

Roligast är ju att hon tycker hon är sååååååååå snygg. Hon är 38 bast och ser ut som 58. Minst! Men det är klart på så sätt ser hon ju jämngammal ut med sin man....