Monday, October 12, 2009

Höststövlar gör mig galna!


Jag hatar årets höstsko mode. Jag tycker alla stövlar ser typ helt hemska ut. Där finns typ inget snyggt! Och när jag säger att jag blir galen, då menar jag det :/

Som det ser ut nu, har jag hittatett par lårhöga stövlar, orkade dock inte prova idag, men de såg smala ut, så tvivlar på att jag lyckas dra de över mina vader. Och UGG´s. Ja, det får nog helt enkelt bli ett par höga UGG´s i vinter i färgen chokladbrun. Helt ärligt hade jag tänkt vara ekonomisk och skippa de 299€ som de kostar, men det verkar jue inte finnas något val :/

Paris Hilton´s skomärke Just Paris, hade två par snygga stövlar, men de är helt ofodrade :/


Har ni UGG´s?


xoxo,
Vicky

3 comments:

Tasja said...

Använd förra årets skor.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Vicky M said...

har inga bra typ. Och jag skojar inte, har inga "vinter"-skor, förutom de vita. och vitt är inte alltid sa bra :/