Thursday, October 29, 2009

korkade hundskrälle

Betti var borta typ hela dagen igår, bara hemma för att gå en snabbrunda med Kira, sen kom hon hem först efter midnatt. Vet ni vad det jävla hundskrället hade gjort? Hon hade ännu en gång gått barhärskargång inne i badrummet; min svindyra Lancome guldskimmerolja, sminkpensel, maskaror, rakhyvlar, ögonskuggor, ja allt hade hon käkat sönder inne på sin matta (i Betti´s rum). Kan säga att Betti blev lagom glad då hon för mina saker gick 50€ back (jag ville inte ha mer, fast sakerna snarare gick på 90€, men hade jue använt en del av oljan), sina egna säkert lika mycket då hon tagit sönder mer än för mig.

Innan har hon även käkat mina p-piller, sol&brun-piller m.m. Den hunden är bara sååå korkad. Tidigare under dagen hade hon vatt inne på mitt rum och snott en halvfull påse med Werther´s Orginal och dyr mörk choklad med pistagenötter, samt kex med mörk choklad.


Denna gång hade hon även plockat med sig Betti´s Braun depilator, men som tur låtit den vara.

Har ni samma problem med hundar som blir arga för att ni inte är hemma?

xoxo,
Vicky

3 comments:

Anonymous said...

Om hon tar bättre hand om hunden så sköter den sig säkert. En hund ska inte lämnas ensam mer än 4 timmar åt gången, så skyll sig själv säger jag bara.

Vicky M said...

haha..du det finns inte många hundar som bara är ensamma 4 timmar åt gången. därtill kan tilläggas att både jonas och jag var hemma större delen av tiden. den hunden är bara väldigt korkad.

Anonymous said...

Köp en bur och stäng in hunden i eller aktivera den så den får använda huvudet, för inte är det hunden som är dum i det här fallet.