Wednesday, October 21, 2009

OMG! RIP Kanye West?


OMG! I can't say anything else. Another shocking death rumor. Because it was and is an rumor. Kanye West isn't dead foaks, despite all topics and rumors spinning around on the internet and Twitter.

His girlfriend Amber Rose wrote on her Twitter.

This RIPKanyeWest topic is not funny and its NOT TRUE! He has people like myself and his family that love him very much.

Its in extreme poor taste to have that as a trendy topic. It's totally disrespectful to make up a story like this where all human

and we all make mistakes and to say someone died cuz of a mistake is ridiculous. U wouldn't want someone to say that about u.

Or someone u love it's not funny.

xoxo,
Vicky

4 comments:

The Hills & The City said...

Omg först om ditt inlägg hur orkar människor alltså:S

hehe jag tycker inte heller om det,

kika in o kolla mit senaste inlägg o skriv vad du tycker =)

Sidney The Singer said...

Men gud, HUR kan man sjunka sååå lågt? En del altså...

Jo jag köpte dom på Gina tricot=)

Kram!

Miss Diana said...

Har du börjat blogga på engelska nu?

Vicky M said...

ja, visst är det?! Men folk verkar inte veta sina gränser, de tar något ur luften och börjar skrivza om det :/

Gina?? Ahh, coolt. Ska be min mamma kika in där :)

@ Diana: Bloggar på engelska lite då och då, då jag ständigt får mail från folk som inte förstår vad jag skriver och du vet kanske själv hur translatorn översätter oftast..hehe...