Tuesday, October 13, 2009

Rainbows all over the place :)


Ja, gårdagens väder var allt annat än super :/ Det regnade praktiskt taget all the time, dock med uppehåll, vilket med sig förde en massa regnbågar :) I love rainbows!

Idag har det varit 6 grader kallt (från att det varit 25 hela veckan), så nååågot kallt. Dumma jag tänkte inte att det kunde vara så kallt, så slängde på mig mina träningsbyxor (3/4), Nike-träningtopp och en tunn hoodie och ut och springa skulle jag. Fyyy faaan säger jag bara. Luften var sååå otrevlig mot lungorna, och tillslut varjag så snurrig i huvudet att jag knappt kunde ta mig uppför trappan till lägenheten när jag kom tillbaka. Kan kanske bero på att jag farken ätit eller druckit sedan typ 16 igår :/

Håller på att fixa bland mina kläder (och tro mig det finns MYCKET). Mina Heidi Klum t-shirts damp ner i brevlådan idag :D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: