Wednesday, November 11, 2009

Austrian Airlines ♥

Så nu har jag bokat mitt flyg till Sverige över jul. Den 11:e december flyger jag från Innsbruck till Köpenhamn. Och guess what? Hemresa är 7:e januari!!! Vilket innebär ingen Backhopparvecka/4 Hills Tournament/Vierschanzen Tournee för mig :) Och ingen backhoppningnyårsafton, som är soooo new för mig, då jag spenderat de senaste 3 eller 4 åren i Garmisch-Partenkirchen.

I år blir det dock Daniel Zetterman´s nyårsfest som står på planeringen :) Jag och Malino ska rocka, minns vår sista nyår ihop - OSLAGBART! Så himla knas det var..hehe... Viktor Barth-Kron ska dock tackas för det året..hihi.. Sjukt skoj var det, jag och Malin var de enda som inte kände de 100 pers som var på den slutna för-middagen. Ja, förutom Viktor då som insistera på att jag skulle vara med på middagen också :) Ja, sjukt kul var det iaf. Och Malino, jag tror i år kommer vara ännu bättre :)

xoxo,
Vicky

5 comments:

Malin said...

Haha kan vara svårt att slå det nyåret men vi kan ju försöka. Får se om det blir Helsingborg bara:)

Vicky M said...

du måste bestämma dig sooon, för det finns inte många platser kvar :/

Anonymous said...

Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks
for supplying this info.
Feel free to visit my weblog vuelos a china

Anonymous said...

What's up, just wanted to mention, I liked this article. It was inspiring. Keep on posting!
Here is my web page ... vuelos a hongkong

Anonymous said...

What's up to every one, it's really a fastidious for me to pay a visit this web
page, it consists of valuable Information.
Also visit my blog ... vuelos a pekin