Sunday, November 15, 2009

If you want a fake tan...

...don´t do it like this:




xoxo,
Vicky

3 comments:

Miss Diana said...

Men jag fattade nog inte hur du skulle få in en C om du redan har typ 75D ?? Då måste man ta bort sitt egna bröst typ för att få in sillisar. Du kan ju inte få C om du har större än C eller redan har C.. förstår du vad jag menar? Hur ska du då göra gumman? Eller kan man typ lägga in jätte jätte lite silikon som typ 50-100gr? Fast även om du barar tar 50gr så blir det större än D kupa om du redan har stora bröst.. hmm

Jag tycker en liten c är det perfekta, skulle vilja ha liten C. För jag ligger oxå mellan c och d, och som du säger, det är FÖR svårt att hitta nått som passar, antingen för lite eller för stort, oftast är oxå behåarna fula och allt. Usch.

Unknown said...

GROSS!!!!!! Why? I am asking...why? Ewwwwwww. I hope I won't have nightmares ;)


Besos

♥ Din E said...

HAHAHAHAHA,underbara bilder! Fyfan, stackars människor ^^
Läser om "liten C-kupa" osv, jag ska få en på torsdag. Nervööös ^^