Friday, November 13, 2009

Lucky friday 13th :)


Jag gillar fredag den 13:e. Det brukar vara en bra dag för mig :) Likaså idag. Har precis skickat in min studieförsäkran online och det ser ut som om jag får mina CSN-pengar i nästa vecka :D Är ni en lucky 13th eller olycksfredagen-människa?

Min mamma väckte mig btw. Och jag fick henne att förstå att jag inte tänker vaccinera mig mot svininfluensan (har fått kallelse). Varför?
  • Vaccinet är inte tillräckligt provat
  • Finns otäcka biverkningar
  • Tusentals människor i Sverige dör av den vanilga influensan varje år, detta är dock inget man nämner, vilket innebär att svininfluensan inte är speciellt mycket värre.
xoxo,
Vicky

2 comments:

Karina said...

Hej!
Tror att du tagit ett bra beslut.
Jag har två barn och tänker inte vaccinera mig eller barnen. Dels pga av den här informationen.
http://www.amalgamskadefonden.se/news.asp?id_News=111&ref=4
Vänligen
Karina

Jonas H Svensson said...

Jag e född den 13e och varje gång jag har fyllt år på fredagen den 13e har det varit superpresenter... lite min turdag alltså. =)

Jag ska inte heller vaccinera mig... tror inte att mina barn heller ska göra det, så är det just nu iallafall. :)