Wednesday, November 18, 2009

Min födelsedag...


..började med att jag läste SMS som kommit in under natten och morgonen. Hälften av de önskade mig bl.a. något med 3S, vilket är lustigt, så jag inte ens vill ha 3S, believe it or not. 3S är 3S och kommer nog alltid att vara, men jag vill inte ha honom, vilket folk har svårt att förstå. Men ja, nu ska inte detta inlägg bli om honom :P

Sedan började jag städa undan i köket och så städade jag hela badrummet (vilken start på ens födelsedag, huh?! :P). Sitter nu i köket med en kall no-sugar caffe latte på lättmjölk och tackar alla för de fina födelsedagsgratulationerna och önskningarna som kommit in hitintills, och det är ett jobb kan jag säga, inte minns på Facebook..haha...

Jag anser dock att man ska tacka alla "personligen", d.v.s. inte bara skriva ett tack i status meddelandet eller på bloggen. Dessa personer har tagit sig tid och tanke att skriva en önskning eller gratulation till dig, då ska du fanimej också orka skriva tillbaka ett tack. Låt det ta tid, men ack. Eller vad tycker ni?

På tal om önskningar, jag vill se New Moon NU! Det är liksom min födelsedag..hrhr.. Men jag väntar tills jag kommer till Sverige. Kaytan är du på?

xoxo,
Vicky

4 comments:

Sara Linnea said...

Grattis på din födelsedag,
hoppas du får en underbar dag =)

Vicky M said...

Tack så mycket :)

Unknown said...

Jo tack! Jag blev glad för ett personligt tack :D Helt rätt tycker jag... om man kan ta sig tid, man behöver dock inte svara samma dag, dagen efter eller någon dag efter går ju lika bra. Hoppas du fick en toppen dag i alla fall, vi får ta en träff när du är i Malmö. C you!!

Vicky M said...

klart :)