Saturday, November 14, 2009

PMS or something


Maaah... Antingen har folk inget hyfs eller så är jag väldigt lättirriterad för tillfället. Jag deltog inte i "festen" igår. Det kändes dock som den höll på hela natten och morgonen (ja, fram till 5 på morgonen höll den iaf på). Killarna snodde min plasma för att ta in till Jonas (för han har bara en liten lcd)och sen stack de för att hyra Playstationspel. Och ni anar inte hur högljudda de var. HEMSKT. De skrek och hade sig och bankade och maaah.

I morse likadant, de vaknade och började spela det jävla tv-spelet igen. Helt fucking omöjligt att sova.

När jag gick upp så stank det rök everywhere (ja, som tur inte i mitt rum, men iaf). Ja "vi" röker i köket när det är fest (och Jonas röker hursomhelst på sitt rum), men ingen hade vädrat.

Därtill blev jag och Betti irriterade på folket osm var här igår som inte ens hälsade när vi kom in i köket (fast vi "känner" hälften av de), och nu för ett tag sedan stack Jonas och en av killarna för att hämta mat på McDonald´s, och inte fan frågade de om vi ville ha något. OCH JAG SKULLE KUNNA FÖR EN ICE CAFFE LATTE från McCafé just nu! Så, ja vi är lite irri idag.


Men sen finns det jue vissa söta personer på denna jord S :*

xoxo,
Vicky

No comments: