Friday, November 13, 2009

Restylane Lipp :)


Har de senaste dagaran funderat på mina läppar. Nu senast när jag förstorade de så fyllde jag på med 1ml i övre läppen (plus att lite gick i den undre). När jag kollar mnig i spegeln så tycker jag fortfarande att det är för lite. Jag skulle vilja fylla på med lite till. Pratade igår med Kris, eller ja hon kom in på ämnet läppförstoring och började fråga mig. Och vi kom fram till att i början av nästa år, så ska vi ta en week-end resa ihop till Stockholm och fylla på våra läppar ihop :)

Kris är sjukt rädd att det ska göra ont, för hon är väldigt smärtkänslig, men som jag sa till henne. Första gången är nog värst då man inte riktigt vet vad man kan vänta sig, men att bedövningssprutan känns, första sticket, men sedan känner man typ inget, iaf ingen smärta.

Hur står ni i frågan? Har ni gjort en läppförstoring? Skulle ni kunna tänka er att göra? Eller är ni rädda för något? Jag har fyllt på mina läppar 2 gånger med Restylane LippZMedical hos Dr. Lennart Sandberg som är helt amazing.
Hälsa från mig om ni kontaktar honom :)

xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Jag är otroligt sugen men är rädd för att börja missbruka. Jag började med en tatuering och nu har jag 5 och vill ha FLER. Skulle jag börja fylla läpparna skulle jag vilja fylla i allt möjligt överallt..

Laura said...

tjeena.. googlade lite på restylane.. och så dök din blogg upp igen :D ..
när gjorde du restylane ? =)
Hoppas allt är bra med dig annars.
Kram :)