Sunday, November 29, 2009

Slappsöndag

Ja, igår var det först tacosmiddag hos Bine, strax innan 21 åkte vi hem till mig, då ett par kompisar skulle komma över och fördrinka innan vi gick ut. Blev lite Sing Star, och sen en massa andra dryckeslekar innan vi strax efter halv 2 tog en taxi in till stan och Stadtcafé för att sedan bege oss vidare till Hofgarten. En riktigt trevlig kväll med dans och too much dricka ;) Foten klarade sig dock bra..hehe... Går att dansa med skena också ;)

Var hemma strax innan 6 och mådde inte prima, efter ett par timmars sömn bestämde jag mig för att det inte gick längre utan jag var tvungen att tömma innehållet i min mage på ett eller annat sätt och då stoppa fingrarna långt ner i halsen går fortare, så blev det så :D Sen sov jag till strax innan 15 :D Jag vet inte riktigt hur det har lyckas gå så lång, att jag tycker att det är så himla skönt att spy, jag älskar känslan av att vara tom. En megalättnad.

Bettina tog med 6 Chicken McNuggets från McDonald´s till mig och jag känner mig sååå himla mätt asså. Har hunnit med att städa köket idag också och kollat på de danska avsnitten av Paradise Hotel som finns på tv6 Play, verkligen att rekommendera för det är galet :P

xoxo,
Vicky

No comments: