Wednesday, December 23, 2009

Anna Anka ger inga avsugningar


Paul Anka har gett en "exklusiv" intervju till Aftonbladet gällande skillsmässan till Anna Anka, att det inte finns någon chans att de återförenas, att Anna tvingade honom att gifta sig och att hennes omtalade avsugningar inte exicterar.. Tycker att intervjun får tala för sig själv:

I det längsta försökte Paul Anka tiga ihjäl uppståndelsen kring hans och Anna Anka's havererade relation. Men efter hennes påstående att han blivit svartsjuk på Ulf Elfving har han fått nog."Jag har aldrig träffat den där radiomänniskan och vet inte vem han är."

Påståendet att den världsberömda sångaren skulle vara avundsjuk på sin hustrus framgång avfärdar han.

"Jag hoppas att hon tjänar massor med pengar. Hon säger att jag inte förstår tv-branschen. Men jag hjälpte henne med rådgivare i början. Det var jag som betalade för hennes första resa till Sverige."

Varför tror du att hon säger såna här saker? "Hon vill så gärna bli stjärna. Men det är en sjukdom, en kemisk obalans."

Paul Anka säger att svenskan vräkt ur sig betydligt elakare saker under höstens turbulens."Hon har sagt till mina barn att jag ska dö snart. De har frågat mig om det massor med gånger."

Kan det inte vara något som de själva har hittat på? "Nej, nej, de hittar ­inte på sånt. De sa att ”Mamma har sagt?… Jag försökte lugna dem och sa att jag inte skulle dö, att de inte skulle vara oroliga."

Du bodde redan på hotell den där morgonen då polisen ryckte ut. När bröt ni egentligen med varandra? "I slutet av november, ­efter ett bråk i Europa. Vi reste tillbaka var för sig."

Vad var det som fick dig att begära skilsmässa? "Hon ljög och sa att jag hade hotat henne med pistol – och det inför mina barn. Barnen pratade om det där i flera veckor och sa, ”Varför, pappa, varför?”."

Till Nöjesbladet har Anna Anka sagt att ni kanske kan återförenas? "Inte en chans. Det säger jag med 100 procents säkerhet. Hon bröt ihop en kväll och grät. Jag sa att jag ville att vi av hänsyn till barnen skulle bryta lugnt och stilla Men jag sa, ”Du måste flytta härifrån”."

Men hon säger att ni fortfarande bor ihop." Ibland sover vi under samma tak, men inte i samma rum. Det finns ett datum när hon måste flytta ut. I övrigt vill jag inte kommentera det."

Det sägs att du har varit olycklig länge? "Jag sa till henne att vi ­inte borde gifta oss, att vi bråkade för mycket."

Ändå vigdes ni för ungefär 18 månader sedan. "Hon sa att hon annars skulle lämna mig och ta min son."

Jag träffade dig och din fru för ett år sedan när hon gripits för att ha misshandlat dig, något som du då tonade ner."Jag skyddade henne. Hade inte jag dragit i massa trådar hade hon ställts inför rätta. Jag tvingades sy åtta stygn."

Varför skyddade du henne? "För att det är generande, precis som det är generande med allt hennes sexprat i tv.Det där med avsugning varje morgon. Det existerar inte. Det måste ha varit någon som såg ut som jag. Jag har aldrig fått en avsugning av henne någon morgon. Det är årets lögn."

xoxo,
Vicky

No comments: