Wednesday, January 27, 2010

Boys Boys Boys


Jag undrar ibland om de har allt rätt ställt där bakom pannbenet. Och ibland undrar jag om jag verkligen är blond och helt enkelt inte fattar något (ja, förutom att de flesta vill hoppa i säng med en, men det är jue inte så svårt att förstå). Men det känns liksom som direkt när man bestämmer sig för att lägga någon på hyllan, ja då vaknar personen till. Och man ba ehh?

Har egentligen just nu varken tid eller lust att utforska denna person vidare, men det är liksom ändå störigt. Har haft en ganska intensiv vecka med ryska och franska tentor, imorogn har jag den muntliga rysktentan och på måndag den muntliga i franska.

Men iaf..boys..maaah. Zakopane var ganska krävande också kan jag be att få tala om.

men men.

Zako update kommer under morgondagen :)

xoxo,
Vicky

1 comment:

Isolina said...

finns nog fler som undrar det ;)