Wednesday, February 03, 2010

Diarée?

Först blir jag väckt av att killen från Apple ringer mig och frågar om jag fått hans SMS gällande min iPod (ja, jag vet folk lyckas fan få tag på mitt nummer på de mest konstiga vis), sedan vandrar Kira (hunden) utan för min dörr på parkettgolvet fram och tillbaka och knuffar på min dörr. Så det var att vara en snäll djurvän och vakna, då hon har diarée och tydligt visade mig att hon måste ut. (tilläggas, det är inte min hund, utan min medboendes, så det är inte så att jag är en dålig matte).

Så på mindre än en halvtimme hann jag slänga på mig kläder, sätta på highlighter under ögonen, kamma (ja, luggen är det viktigaste), på med mössa, UGGs , halsduk och jacka, sedan springa snabbt med Kira till gräsplätten närmast, sedan iväg till Uni få ut ett studieintyg och få det stämplat, samt komma tillbaka hem. Ja, det kallar jag effiktivitet :D

Nu ska jag bara vara effektiv och packa och städa... Mina 2 favvosysslor helt klart...

xoxo,
Vicky

No comments: